Обмін та повернення можливі протягом 14 днів згідно чинного законодавства України «Про захист прав споживачів».
Умови повернення для товарів:
Оплата за пересилку товару за рахунок покупця відбувається:
• У випадку помилки клієнта щодо вибору моделі, технічних параметрів, хибних замірів та т.і.;
• будь-які інші причини, що не мають відношення до якості поставленного(их) пристроїв;
Оплата за пересилку здійснюється Продавцем:
• У випадку бракованого або дефектного товару.
Зверніть увагу! обміну/поверненню підлягає лише новий товар, що не був у вжитку та не має ознак використання: подряпин, сколів, потертостей, змін програмного забезпечення тощо. Має бути збережено повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та маркування.
Повернення коштів:
- Переказ на банківську картку покупця протягом 3 робочих днів після отримання повернення.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Для повернення товару зв’яжіться з нашими менеджерами за телефоном +380 44 2270797 або електронною поштою au.moc.puorghc%40ofni