Телефон: +38 (044) 2270797

Email: au.moc.puorghc%40ofni

Гарантія та обмін

Обмін та повернення можливі протягом 14 днів згідно чинного законодавства України «Про захист прав споживачів».
Умови повернення для товарів:Оплата за пересилку товару за рахунок покупця відбувається:• У випадку помилки клієнта щодо вибору моделі, технічних параметрів, хибних замірів та т.і.;• будь-які інші причини, що не мають відношення до якості поставленного(их) пристроїв; 
Оплата за пересилку здійснюється Продавцем:• У випадку бракованого або дефектного товару.Зверніть увагу! обміну/поверненню підлягає лише новий товар, що не був у вжитку та не має ознак використання: подряпин, сколів, потертостей, змін програмного забезпечення тощо. Має бути збережено повний комплект товару, цілісність та всі компоненти упаковки, ярлики та маркування.
Повернення коштів:- Переказ на банківську картку покупця протягом 3 робочих днів після отримання повернення.Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.Для повернення товару зв’яжіться з нашими менеджерами за телефоном +380 44 2270797 або електронною поштою au.moc.puorghc%40ofni
Гарантія
На дрони CHG розповсюджується гарантія строком 12 місяців за дотримання умов використання. 
1. Для гарантійного обслуговування обов'язково повинні бути виконані наступні умови:• Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.• Не здійснювався самостійний розбір або модернізація квадрокоптера.• Серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не показують ознак фальсифікації або підробки;• Факт покупки підтверджується відповідними документами;• Товар має упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування в сервісний центр.2. Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливе:• Падіння або перегрів, викликані помилкою пілота, а не заводським браком;• Пошкодження, викликані самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера, не передбаченими в офіційному керівництві;• Пошкодження внаслідок неправильного монтажу або експлуатацією;• Пошкодження, викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батареї або зарядного пристрою;• Пошкодження, викликані польотами, не передбаченими офіційними керівництвом;• Пошкодження, отримані при роботі в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т. д.);• Пошкодження, отримані при роботі в місцях з підвищеною електромагнітної середовищем (видобувні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції і т. д.);• Пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi і т. д.).• Пошкодження, викликані роботою з вагою більше, ніж вказано для безпечного польоту в офіційному керівництві.• Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.• Пошкодження, викликані не надійні або не сумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми деталями.• Пошкодження, викликані експлуатацією пристрою з вбраними або дефектними батареями.